Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení společnosti Travel Service na českém leteckém trhu
Holá, Alžběta ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Majerčinová, Kateřina (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu pozice Travel Service, a.s. na českém leteckém trhu. Dále se také snaží vyzdvihnout aspekty, které stály za jejím dynamickým rozvojem, a stanovit prognózy dalšího vývoje společnosti. Teoretická část zahrnuje historii, rozvoj a pozici letecké dopravy ve světě. Také pojednává o jejích trendech a inovacích a významu pro cestovní ruch. Probírány jsou zde také mezinárodní organizace civilního letectví, mezinárodní úmluvy a deregulační proces letecké dopravy. Analytická část popisuje společnost Travel Service, a.s., její vznik a historii. V této části jsou analyzovány ekonomické ukazatele a obchodní strategie společnosti. Také je zde provedena komparace Travel Service, a.s. s hlavní konkurencí, analýza budoucího vývoje společnosti a finanční analýza na základě modelu IN05.
Postavení nízkonákladové letecké dopravy v Evropě
Beznosova, Valeria ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Vidrnová, Vlasta (oponent)
Cílem bakalářské práce Postavení nízkonákladových leteckých společností v Evropě je zjistit, jak se bude vyvíjet nízkonákladová letecká doprava u třech největších společností v Evropě v následujících desetiletích. K tomu nám poslouží analýza vybraných ukazatelů v letech 2013 až 2016. V hlavní části tedy budeme porovnávat počet přepravených cestujících a celkové příjmy u vybraných aerolinek. Mimo jiné se budou zkoumat současné trendy a jejich budoucí vývoj. Pro analýzu a porovnání jsou použita data od společností Ryanair, EasyJet a Wizzair.
Vztah letecké dopravy a cestovního ruchu ve střední Evropě
HAVLÍKOVÁ, Denisa
Bakalářská práce se věnuje vztahu letecké dopravy a cestovního ruchu v rámci střední Evropy. Nejprve se zabývá popisem samotné letecké dopravy, jejími současnými změnami, mezi které spadá liberalizace, deregulace, sítě typu hub- and- spoke či sítě typu point- to- point. Následuje charakteristika stále se rozvíjejících nízkonákladových leteckých společností. Popisována je jak jejich příčina vzniku, tak i důvod neustálého rozvoje. Analytická část práce je zaměřena zejména na sezónní nabídku letů ve vybraných letištích střední Evropy a na rozdíly v dostupnosti cílových destinací během roku. Pozornost je věnována i rozdílnosti nabídky leteckých spojů mezi nízkonákladovými dopravci a klasickými dopravci a mezi velkými uzlovými letišti a letišti regionálními. Letiště byla vybrána s ohledem na jejich velikost a počet odbavených pasažérů a letů za rok (velká veřejná letiště, regionální letiště apod.). Data potřebná pro tuto analýzu byla čerpána z databáze Flightstats 2014, která obsahuje podrobné údaje o všech letech na celém světě. Z výsledků je patrné, že sezóna (především letní) výrazně působí na nabídku spojů letecké dopravy letišť ve střední Evropě. Ovlivňuje samotné množství i prostorové rozšíření letů do různorodých destinací. Dochází také k rozmachu regionálních letišť, která jsou spojena s rychle se rozvíjejícími a nově vznikajícími nízkonákladovými společnostmi.
Marketing leteckých společností
Krejčiřík, Daniel ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce má analyzovat letecké odvětví z pohledu ekonomického, kdy hlavním tématem budou rozdíly mezi klasickými dopravci a dopravci nízkonákladovými. Důležitý bude rozbor marketingového mixu, kde jsou hlavní částí v letecké dopravě nepochybně produkt a cena. Výsledkem bude produktové portfolio, které shrne všechny zjištěné informace do jedné přehledné tabulky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.